  • Data: 2017-02-24 19:38:20
    Temat: Re: kamerka/aparat do zdjęć poklatkowych na budowe
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki
    > uciu

    sory nie pomogę. tzn nie mam czasu męczyć moich kamer, pozatym działają
    z rejestratorem (a zdalnie mam dostęp tylko do rejestratora), a te które
    mam "wolne", a w zasadzie pamiętam że miały możliwość wysyłania fotek,
    nie mają karty sd
    Tu masz screenshoty, które dają nadzieje że kamera wykona to co chcesz.

    https://zapodaj.net/61f8c8854cc2a.png.html
    https://zapodaj.net/fe5300b4df0d6.png.html

    może napisz list, o co Ci chodzi i wyślij go do pierwszych 10ciu
    sprzedawców kamer na allegro. może znaja swoje produkty. Napisz że
    chcesz takich kamer 20 a jak się sprawdza to dokupisz rejestrator. i
    mieszkasz blisko więc prosisz o ofertę na montaż.

    ToMasz