    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kapuś
    Date: Fri, 28 May 2010 15:17:02 +0200

    Użytkownik "Mirek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4bffb846$0$2593$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ja miałem nieco inną sytuacje, ale może pomoże Ci sposób w jaką ją
    > rozwiązałem ;)
    > Szanowny Pan po skończeniu stropu był umówiony ze mną na dalsze prace,
    > zwodził mnie 3 tygodnie aż w końcu powiedział że nie przyjdzie i szukaj
    > sobie Pan sam murarzy. A że ja każdą ekipe fotografuje na miejscu pracy,
    > wysłałem mu pocztą jego własne zdjątko z prośbą o rachunek ;) z adnotacją
    > że jak go nie otrzymam w ciągu 5 dni roboczych to podobny list wyśle do
    > US, ZUS i PIP (kasków nie było).
    > Odzew natychnmiastowy - rachunek. Skończyło się dla mnie dobrze, ekipa
> [...]

    Jezus Maria. Sami paranoicy. Fotografie może kamery jeszcze i ukryte
    mikrofony.
    A nie lepiej z ludżmi gadac po ludzku, brać sprawdzone ekipy, uccziwych
    ludzi itp. U mnie przez 7 mioesięcy budowy kilka ekip suie przewineło,
    nikogo nie fotografowałem z nikim zadnych umów podpisywac nie musiałem i po
    sadach z nikim sie nie włocze.
    Jak coś było do poprawy to dzwoniłem i przyjeżdzali porawiali itp.
    tylko z ludzmi trzeba po ludzku.
    Tylko pilnowac swojej inwestycji trzeba niestety i w stosunku do wykonawców
    byc stanowczy- jak chca np wrzucac gruz do betonu(bo Panie mniej betonu
    wyjdzie) to sie nie godzić itp.
    I czasami kawkę czy piwko wspólnie wypic i pogadac nie zaszkodzi. Wtedy
    czasami cos dosradzą cos dobrego podpowiedza.

    Krzysiek