  • Data: 2018-01-06 17:43:18
    Temat: Re: kiepskie parametry pradu - jak walczyc z ZE
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    > świadczy o tym, że autor raczej po 20-tej czyta książki niż spawa jakieś
    > wielkie i ciężkie klamoty.
    > Choć nie mogę w żaden sposób wykluczyć, że szuka najpierw po okolicy a
    > nie u siebie.
    Może być i tak.Jednak- tak samo jak o piecu- nie wiem nic o instalacji ZE
    Jak daleko do trafo, ile słupów w lini. jak będzie to ostatni dom przy 30
    słupach i sporej wsi to może się tak zdarzyć.Kabel nie s gumy , i przy 16 mm
    dużej mocy nie udżwignie.
    Pytanie: czy inni sąsiedzi też maję te problemy?
    Niedawno też ktoś pomstował na prąd i nie wiem, jak się to skończyło.
    A tu: faktycznie może być za cienki pion, albo słaby styk. Może dobry uziom
    do zera by coś pomógł?
    Pozdro.abomito