  • Data: 2009-08-26 07:01:18
    Temat: Re: kierbud razem czy osobno
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h71jcj$q52$1@news.onet.pl...
    >W prasie czytalem ze lepiej zalatwic kierbuda nie zwiazanego z ekipa ktora
    >buduje.
    >
    > Ile taki oddzielny kierbud kosztuje /miesiecznie/ stawka za calosc/ za
    > godziny/

    Kierbud zawsze reprezwentuje ekipę.
    Stawkai u mnie(Pomorze) to 1500-2500zł za całą budowę.
    1/3 cenyza SSO 1/3ceny po wykończeniówce i reszta po oddaniu byudynku do
    uzytkowania.
    W tej cenie kierbud będzie Tobie prowadził dziennik budowy(ale trzymaj
    dziennik u siebie)- na budowie zjawi sie w momentach kiedy jest faktycznie
    potzrebny(fundamenty, strop, więżba, dach)+ konsultacje telefoniczne.
    Dopilnować wszystkiego i tak musisz sam- na kierbuda czy inny nadzór nie
    licz.

    > Przy okazji ile kosztuje ta osoba co jest nadzorem budowlanym

    Do domku jednorodzinnego raczej bez sensu wydawać pieniadze na takiego
    kogoś. Chyba że sam nie masz czasu/możliwości dopilnować.

    > czy jednak lepiej kierbuda razem z ekipa a nadzor i tak musi byc
    > oddzielnie,

    Teoretycznie najlepsze rozwiązanie ale tylko teoretycznie;)
    Zapewnia to jedynie spokojny sen inwestora;)))

    Krzysiek