  • Data: 2009-12-29 16:29:20
    Temat: Re: kilka pytań o sterownik pokojowy
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 29, 8:50 am, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Mam kilka pytań jak to wszystko poustawiać ...
    > a więc tak:
    > Sterownik pogodowy steruje podłogówka na dale i kawałek na górze i jest ok.
    > Do tego mam grawitacyjne rozprowadzenie z kominka i w jednym pokoju z
    > wylotem mam sterownik pokojowy.
    > 1 . Jak temp z kominka nagrzeje pokój to sterownik wyłącza pompy i w innych
    > pokojach zimno - jak to rozwiązac?

    Musisz przeniesc sterownik do innego pokoju ktory bedzie
    referencyjny.
    /doprowadz cieplo do innych pokoi z komnka/

    > 2. Załózmy że wszystko stoi w danym momencie bo jest temp ok,  i zimą solary
    > dogrzały wode w baniaku. Czy teraz aby dogrzewać pomieszczenia załączą sie
    > tylko pompy czy piec tez odpali ?

    Jak przeniesiesz sterownik /temstat pokojowy do innego pomieszczenia/
    to on da ci sysgnal do odpalenia tego co tam masz.

    P.S.
    Jesli mieszasz uklad kominkowy /nagrzane powietrze/ z ze zwyklym CO.
    To skoncentruj sie aby cieple powietrze szlo do wszystkich pokoi.
    Jesl nie mozesz a tylko chcesz rekreacyjnie w kominku palic to nie
    przenos nic. jedena noc wytrzymasz w zimnym pokoju.