  • Data: 2015-11-19 19:16:39
    Temat: Re: klejenie polipropylenu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-19 o 07:41, m4rkiz pisze:
    > "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    age&v=Rk84jH8Qg44
    opylenu-nowosc-i4967453419

    > koniec koncow podcialem nieco koncowke rurki, wycialem kawalek konca w
    > kroccu
    > zeby doszedl jak najdalej w kolanko, podgialem na cieplo pion
    > w syfonie zeby odsunac go od sciany i poskladalem normalnie
    >
    > jak klej dotrze to zdam relacje czy da sie kleic pp w domu ;)

    To o czym Ci pisałem tzn.: wyciąć pasek płyty GK, wymienić pionowy
    odcinek na nowy z kielichem i wsadzić kolano w sposób prawidłowy,
    zakleić płytę GK, to raptem robota na 15-20 minut, a miał byś zrobione
    tak jak "bozia przykazała". Dzisiaj przypasujesz do pisuaru, który masz,
    a kiedyś może pisuar pęknąć lub się zniszczyć i trzeba go będzie
    wymienić, albo trzeba będzie wymienić syfon. Możesz już nie kupić
    takiego samego i znów będzie problem.
    Zrobiłbyś teraz tak jak trzeba to nie musiałbyś się o to martwić, bo w
    razie potrzeby dopasowałbyś każdy.
    Dodatkowo weź pod uwagę, że syfon będzie prężył na kolanko, a z czasem
    uszczelka znajdująca się w kielichu kolanka, która jest zamontowana "do
    góry nogami" się rozszczelni. Będziesz sikał w ściankę GK i smród będzie
    niemiłosierny.
    Ale to Twój dom i zrobisz jak uważasz.