  • Data: 2017-07-25 08:20:58
    Temat: Re: klimatyzator przenośny. skąd bierze powietrze?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 20:13:06 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > Witam
    > Oglądałem w Castoramie klimatyzator, taki najtańszy, ale prawdziwy,
    > dmuchający zimnym powietrzem. (Ma również funkcję grzania) Tak sobie
    > wymyśliłem, że postawię go gdzieś blisko kanału wentylacyjnego (mam swój
    > osobny) i przy zamkniętych oknach, będzie mi schładzał mieszkanie.
    > (domysły!!!) w środku jest wentylator. no bo urządzenie dmucha ciepłym
    > do komina i zimnym na mieszkanie. Jednak skoro do komina jest
    > odprowadzane cały czas powietrze to jak ono jest dostarczane? PRzez
    > nieszczelności w drzwiach i oknach? Czyli aby schłodzić pomieszczenie
> [...]

    Z nikąd. Albo kisi zimne z ciepłym plus swoje ciepló w pomieszczeniu albo jakoś usuwa
    to ciepłe. Najpewniej w tej kastoramie rury mu nie podpieli aby sie łądnie
    prezentował.

    Ale idea jego nawet z rurą jest taka sobie bo to co cieplego wyrzuci za okno to przez
    drzwi zaciagnie.

    Jakiś tam zysk wtedy będzie ale taki dosyć kiepski...