  • Data: 2016-05-26 14:44:49
    Temat: Re: klimatyzator - warto czy to ściema
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Obok mnie w sklepie z miesem jest taki przenosny klimatyzator zainstalowany pod
    sufitem. Gorace powietrz pakuje w nie uzywany kanal od komina. Sklep ma z 40m? i w
    upaly jest w nim zdecydowanie chlodniej. Kupilem kiedys przenosny klimatyzator i
    przerobilem na pompe ciepla do ogrzewania. Lepszy efekt uzyskalem jak dolozylem 15
    centymetrow welny na strychu. Mam jeszcze jeden przenosny klimatyzator ktory
    spokojnie czeka na taka sama przerobke jak ten pierwszy. Jak sie za goraco zrobi to
    go wlacze w mieszkaniu. Ale cudow sie nie spodziewam. Prosciej i taniej u mnie wyszlo
    stawianie w nocy od strony zachodniej na parapecie przy otwartym oknie sporego
    wentylatora. W nocy na poziomie trzeciego pietra powietrze ma nie wiecej niz 20
    stopni. Przeciagiem zalatwic sie nie dalo bo kiedys budowali bezprzeciagowe
    kamienice. Okna mam na wschod i zachod. I zeby skaly sraly jak je otworzyc to nie
    robi to na powietrzu w mieszkaniu zadnego wrazenia.