  • Data: 2019-11-04 02:46:48
    Temat: Re: kocioł gazowy zamiast śmieciucha
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.11.2019 15:18, Zenek Kapelinder wrote:
    > Spala sasiad z mojego podwórka. Pracuje w MPK i cały rok zwozi do piwnicy połupane
    meble. Wyglada na to że umie tym palic bo nie śmierdzi ani dymu z jego komina nie
    widać. Pewno jak Budyn napisal spala to w specjalistycznych warunkach i może spaliny
    nie są toksyczne.

    No tak ale to musi mieć źródło opału. Nam nasze odpady, palety czy stare
    meble niestety nie wystarczą.
    Ale już ci co pracują gdzieś przy hurtowniach mają palet do oporu.