  • Data: 2018-05-25 09:06:00
    Temat: Re: kociol na pellet i drewno klasa 5
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-25 o 05:41, Kris pisze:

    > Ja Tobie tez wytlumacze
    > Proponowanie komus wstawienie PC do starego domu to w zdecydowanej więkzości
    przypadków pomysł na którym zyska tylko instalator

    Bzdury piszesz, bo znów nie doczytałeś o co chodziło w dyskusji, a w
    dyskusji była mowa o modernizacji domu, czyli wtedy, kiedy ktoś robi
    remont takiego domu, wymienia okna, dociepla dom. Nie proponowałem
    montażu PC do starego, nieocieplonego domu. Tak więc przestań konfabulować.

    > Komunistycznym durniem jeśli już to ew Siebie nazywaj bo zapewne Swoje rozległa
    kwalifikacje, doświadczenia itp w większości "za komuny" uzyskałeś

    > Bzdurne założenie to i bzdurne wyniki Tobie wychodzą
    > Klienta jak zechce to spokojnie sam kupi w takich samych cenach niż kupi mu
    instalatoor

    Bzdury piszesz. Klient w takiej samej cenie to kupi w markecie najgorszy
    szajs, bo do większości hurtowni nawet nie ma po co iść.
    Tylko nieliczne hurtownie obsługują klienta detalicznego

    > A większości przypadków kupi taniej bo z zasady instalatorowi nie zależy żeby kupić
    najtaniej(bo i tak płaci klient) więc kupuje tam gdzie mu wygodniej dostając jakis
    standardowy rabat a klient może poszukać i negocjować indywidualnie i kupi taniej.

    Totalna bzdura. Do większości hurtowni, indywidualny klient nie ma
    wejścia. Po prostu nikt go tam nie obsłuży.
    Tylko nieliczne hurtownie obsługują klienta detalicznego, ale wtedy idą
    ceny katalogowe. Jak klient kupuje towar na całą budowę to dostanie nie
    więcej jak 10-20% rabatu. Jak przychodzi instalator to dostaje 40-60%
    rabatu na ten sam towar po czym ten towar jest w stanie sprzedać
    klientowi z 8% a nie 23% VAT-em, jako kompleksową usługę.
    Durnie przeglądają internet i porównują cenę materiałów od instalatora z
    ceną badziewia z internetu i im wychodzi, że instalator chce ich orżnąć
    na cenie, bo chce im "wcisnąć" towar o 5 czy 10% drożej od tego, który
    oni widzieli w internecie. Tylko nie biorą pod uwagę, że od instalatora
    dostają markowy towar bardzo dobrej jakości od producentów, którzy dają
    gwarancję, a ten towar w internecie to chiński badziew, który strach
    montować, bo się podczas montażu już rozpada.
    Chcesz porównywać to porównuj dokładnie taki sam towar.

    > Tak własnie najczęściej robią instalatorzy jeśli znajdą klienta który płaci im za
    "całość"(robocizna+materiał)oraz wszelkiej maci developerzy.
    > Dlatego ja fachowcom płacę za to na czym znać się powinni najlepiej czyli za robotę
    a materiały kupuje sam

    Bzdury piszesz.

    Instalatorowi nie jest na rękę oszukiwać klienta na najtańszych
    materiałach, bo po pierwsze za każdą robotę odpowiada i bierze bat na
    dupę. Jak wciśnie klientowi badziewie i to badziewie szlak trafi
    (przykładowo rura grzewcza w posadzce) to się wpierdoli w takie koszty,
    że długo się nie pozbiera, gdyż będzie musiał ludziom wyremontować dom,
    a taki remont to nie tylko materiały, ale także i robocizna.

    Po drugie biorąc markowy towar z hurtowni dostaje gwarancję producenta
    10, 20 , 30 lat. Jeżeli coś się stanie z tym towarem to koszty remontów
    pokrywa producent.

    Po trzecie polityka sprzedaży szanujących się firm jest taka, że
    instalator MUSI zarobić na sprzedaży. Dlaczego instalator MUSI zarobić
    na sprzedaży? Ano dlatego, żeby taki niedouczony Kris nie brał się za
    montaż samodzielnie nie wiedząc dokładnie jak i czym się to montuje.
    Instalator wiedząc, że zarobi na materiałach jeździ na szkolenia, gdzie
    dowiaduje się o takich rzeczach o których Kris wiedzieć nigdy nie
    będzie. Ponadto instalator jak sprzeda odpowiednią ilość materiałów to
    jako bonus dostaje narzędzie za 1zł które jest warte kilka czy
    kilkanaście tysięcy złotych. Do czasu, kiedy nie będzie miał własnych,
    specjalistycznych narzędzi może korzystać z narzędzi udostępnianych mu
    nieodpłatnie w hurtowni. Użycie markowych, specjalistycznych narzędzi
    jest warunkiem utrzymania gwarancji producenta.

    Po czwarte instalator ma odroczone płatności, dzięki czemu nie musi
    inwestować swoich pieniędzy. Po prostu płaci w hurtowni, kiedy
    zainkasuje od klienta pieniądze.

    Po piąte może zawsze liczyć na wsparcie serwisu producenta.

    Wytłumacz mi teraz jaki interes miałby instalator, żeby wciskać
    klientowi najtańszy badziew i liczyć mu cenę jak za markowe materiały?

    Na taki układ jak ty proponujesz tzn. płacisz tylko i wyłącznie za
    robotę, a materiały kupujesz sam, godzą się tylko paproki, którzy nie
    mają podpisanej umowy z żadną hurtownią i w 99% nie znają się na
    robocie. To o nich właśnie później piszą w necie, że przyszli i
    spierdolili, a do tego wcisnęli klientowi najtańszy, chiński badziew w
    cenie dobrych materiałów markowych. Zazwyczaj pracują na czarno i
    odpierdalają sztuki. Nie porównuj ich do uczciwie działających firm
    instalatorskich, które wystawiają faktury za usługi oraz materiały i
    dają gwarancję.

    Dobry instalator nie tylko ma się znać najlepiej na robocie, ale także
    na jakości materiałów. Dobry instalator dostając twoją propozycję
    powinien odmówić jej wykonania. Dlaczego? To masz wyszczególnione w
    punktach od 1 do 5