  • Data: 2018-05-25 10:54:33
    Temat: Re: kociol na pellet i drewno klasa 5
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 maja 2018 09:06:29 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    przypadków pomysł na którym zyska tylko instalator

    > Bzdury piszesz, bo znów nie doczytałeś o co chodziło w dyskusji, a w
    > dyskusji była mowa o modernizacji domu, czyli wtedy, kiedy ktoś robi
    > remont takiego domu, wymienia okna, dociepla dom. Nie proponowałem
    > montażu PC do starego, nieocieplonego domu. Tak więc przestań konfabulować.

    kwalifikacje, doświadczenia itp w większości "za komuny" uzyskałeś

    > Bzdury piszesz. Klient w takiej samej cenie to kupi w markecie najgorszy
    > szajs, bo do większości hurtowni nawet nie ma po co iść.
    > Tylko nieliczne hurtownie obsługują klienta detalicznego

    kupić najtaniej(bo i tak płaci klient) więc kupuje tam gdzie mu wygodniej dostając
    jakis standardowy rabat a klient może poszukać i negocjować indywidualnie i kupi
    taniej.

> [...]
    > Durnie przeglądają internet i porównują cenę materiałów od instalatora z
    > ceną badziewia z internetu i im wychodzi, że instalator chce ich orżnąć
    > na cenie, bo chce im "wcisnąć" towar o 5 czy 10% drożej od tego, który
    > oni widzieli w internecie. Tylko nie biorą pod uwagę, że od instalatora
    > dostają markowy towar bardzo dobrej jakości od producentów, którzy dają
    > gwarancję, a ten towar w internecie to chiński badziew, który strach
    > montować, bo się podczas montażu już rozpada.
    > Chcesz porównywać to porównuj dokładnie taki sam towar.

    "całość"(robocizna+materiał)oraz wszelkiej maci developerzy.

> [...]
    > będzie. Ponadto instalator jak sprzeda odpowiednią ilość materiałów to
    > jako bonus dostaje narzędzie za 1zł które jest warte kilka czy
    > kilkanaście tysięcy złotych. Do czasu, kiedy nie będzie miał własnych,
    > specjalistycznych narzędzi może korzystać z narzędzi udostępnianych mu
    > nieodpłatnie w hurtowni. Użycie markowych, specjalistycznych narzędzi
    > jest warunkiem utrzymania gwarancji producenta.
    >
    > Po czwarte instalator ma odroczone płatności, dzięki czemu nie musi
    > inwestować swoich pieniędzy. Po prostu płaci w hurtowni, kiedy

    Rozpisałeś się więc Tobie odpowiem
    Nie jestem instalatorem a miałem/ mam dokładnie tak samo?
    Kupuje w tych samych hurtowniach co lokalni instalatorzy, kupuję na PZ płacę raz w
    miesiącu zbiorczo, rabaty dostaje wieksze bo mam czas i motywacje do negocjacji w
    przeciwieństwie do instalatorów
    Narzędzia tez hurtownia mi pozycza, transport na budowe w cenie i możliwość zwrotu
    I nie jestenm żadnym lokalnym kacykiem tylko tak jest- hurtownia hurtownią ale
    indywidualnemu inwestorowi nie odmawiaja sprzedaży
    8% vat zamiast 22 piszesz- niby tak ale po pierwsze od jakieony zrobili to trudniej
    znależć chetnego na takie zabawy a po drugie w budownictwie dla osób indywidualnych
    mało kto bawi się w wystawianie faktur.

    Czasami mam wrażenie ze Kogutek ma racje i że najlepsza Twoja specjalizacja to
    pisanie jak chciałbys aby było
    A że jest inaczej to cóż ja na to poradzę

    > Po piąte może zawsze liczyć na wsparcie serwisu producenta.
    A inwestor niby nie może?

    > Wytłumacz mi teraz jaki interes miałby instalator, żeby wciskać
    > klientowi najtańszy badziew i liczyć mu cenę jak za markowe materiały?

    W przerwie pomiędzy kolejnymi elaboratami przejedż sie po budowach i popatrz co i jak
    montuja tam gdzie inwestor zgodził sie na opcje "robocizna+ materiały" Do developerów
    też zerknij
    Mam znajomego który największą hurtownie w okolicy prowadzi. Zgadnij kto wykupuje u
    niego materiały którym okres przydatności sie skończył czy kończy
    Inwestorzy czy wykonawcy to biorą. Zgadnij

    > Na taki układ jak ty proponujesz tzn. płacisz tylko i wyłącznie za
    > robotę, a materiały kupujesz sam, godzą się tylko paproki, którzy nie
    > mają podpisanej umowy z żadną hurtownią i w 99% nie znają się na
    > robocie. To o nich właśnie później piszą w necie, że przyszli i
    > spierdolili, a do tego wcisnęli klientowi najtańszy, chiński badziew w
    > cenie dobrych materiałów markowych. Zazwyczaj pracują na czarno i
    > odpierdalają sztuki. Nie porównuj ich do uczciwie działających firm
    > instalatorskich, które wystawiają faktury za usługi oraz materiały i
    > dają gwarancję.

    Nie moja wina że w tej branży ci pierwsi to sa w realu a ci drudzy w Twoich
    opowieciach
    > Dobry instalator nie tylko ma się znać najlepiej na robocie, ale także
    > na jakości materiałów. Dobry instalator dostając twoją propozycję
    > powinien odmówić jej wykonania. Dlaczego? To masz wyszczególnione w
    > punktach od 1 do 5

    Książkę napisz bo tak jak piszesz być powinno ale jest inaczej