    From: "limken" <l...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kominek i dym
    Date: Mon, 11 Jan 2010 22:47:40 +0100

    Adam Szendzielorz wrote:

    > A ma w nim szyber w czopuchu ktory mozna otworzyc / zamknac? Przy

    nie wiem - gdzie można znajodać się regulacja?

    ma obok kominka na dole wajche - ale mówił, że tym reguluje dopływ powietrza
    spoza budynku

    > otwartym caly dym powinien wciagnac komin. To nowy dom / komin /
    > kominek, czy uzywany od dawna? Od kiedy wystapily problemy i czy komin
    > byl ostatnio czyszczony ?

    dom ma 10 lat, kominek 2 lata
    używany może z 15-20 razy
    ogólnie od samego początku były problemy - ale na początku komin był za
    nisko
    w tym roku podniesiony i problemy miały się skończyć
    ale wiciąż czuć zapach spalenizny podczas palenia w kominku - roznosi się po
    całym domu

    > Generalnie nie bagatelizowalbym sprawy - niedrozny komin to pierwszy
    > krok do zaczadzenia sie. W ostatnia wigilie lekarz w moim miescie sie
    > w podobny sposob zaczadzil..

    nie generalizuje
    właśnie zamówiłem ojcu czujnik czadu

    --