    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kominek i dym
    Date: Mon, 11 Jan 2010 14:21:52 -0800 (PST)

    On 11 Sty, 22:47, "limken" <l...@x...xx> wrote:

    > nie wiem - gdzie można znajodać się regulacja?

    Zwykle w gornej czesci jest "wajcha" ktora mozna wyciagnac (otwierajac
    szyber) lub "wcisnac" (przymykajac go). Jezeli nie ma takiej wajchy to
    prawdopodobnie nie ma wogole szybra, wiec problemu tym bardziej byc
    nie powinno (bo ma pelny przekroj do komina).

    [...]
    > ale wiciąż czuć zapach spalenizny podczas palenia w kominku - roznosi się po
    > całym domu

    Niedobrze.. Czujnik czadu - zdecydowanie dobry pomysl. A jaki jest
    komin - z czego wymurowany? Jaki przekroj ? Wez lusterko i wloz w
    wyczystke - widac "swiatelko" ? Ja mam standardowy komin murowany z
    cegly, kanal ma 27x14cm i ciag taki ze moge miec caly czas otwarte
    drzwiczki i nie ma ani grama dymu w srodku. Tak byc powinno - jezeli
    nie jest to cos jest z kominem nie tak :/
    pozdr.

    --
    Adam Sz.