  • Data: 2009-11-07 22:33:32
    Temat: Re: kominek z płaszczem wodnym czy bez?
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s_13 pisze:

    > czkałem, aż ktoś wyjedzie z tym oklepanym tekstem :-)... ludzi którzy
    > nie mają żadnego kominka:-)
    > jak nie masz nic do pisania, to nie pisz,
    > kotłownia w salonie, jak to nazywasz, ma miejsce niezależnie od
    > rodzaju kominka, a od intensywności używania, w obydwu rodzajach
    > kominków obsługa sprowadza się, upraszczając, do wrzucania drewna i
    > wybierania popiołu, no i machania tymi wszystkimi wajhami od szybrów i
    > przepustnic, jak jest to jedyne żródło ciepła, to przerób jest duży i
    > czasem w salonie trzeba zgromadzić pokaźną kupkę drewna, żeby nie
> [...]

    Ten oklepany tekst jest prawda.
    Mam kominek bez płaszcza.
    Palę i mam zamiar palić okazjonalnie dla przyjemności.

    Znajomi mają kominki z płasczem i hajcują w nich NON-STOP.
    Tak w moim rozumieniu maja kotłownie w salonie. Kupy drewna i syf nad
    którym nie zapanuje najlepsza gosposia.

    Dziwne że Ci, którzy mają powietrzne nie uskuteczniają takiego palenia.
    A to za pewne dla tego, że kominek nie jest ich głównym źródłem ciepła.
    Tak jak u mnie.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...