    From: "tarnus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kompresor
    Date: Mon, 5 Jul 2010 09:54:28 +0200

    news:i0phem$hm$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Hm, to w zasadzie DO CZEGO taki mały kompresor się nadaje?

    Już wcześniej napisałem do czego ale dopiszę jeszcze. Pompowałem młodemu
    piłkę do kosza, materace, ładowałem solary glikolem na zasadzie wypychania
    cieczy wtłaczanym do zbiornika powietrzem, raz w roku przedmuchuję kocioł
    gazowy, "sprzątam" trudnodostępne zakamarki w samochodzie oraz w garażu.
    Młody natomiast wymyśłił sobie pistolet pneumatyczny. Do takiego zwykłego
    pistoletu do przedmuchiwania wkręca odpowiedniej średnicy rurkę jako lufę i
    strzela do tarczy stalowymi kulkami z łożysk.

    Marek