eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
  • Data: 2018-08-08 08:34:17
    Temat: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06 Aug 2018 15:46:03 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > Owca w roli kosiarki to absurd? Szczęście że moi klienci o tym nie
    > wiedzą.
    > Ale fakt, większość ludzi dziś nie wyobraża sobie życia bez kolekcji

    Jeszcze nie wiem czy piszesz serio czy wkręcasz ale zakładam, że
    serio. Tez myślałem o kosiarkach biologicznych. A co z ich bobkami?
    Powiedzmy przy 3 sztukach na powierzchni 0.5ha ze niewielkim stawem i
    laskiem, będą w problematycznej ilości? Czy rośliny ozdobne przy
    stawie wpierniczą i czy będzie wchodzić do tego stawu?
    Jaka cena takiej owcy?

    --
    Marek