eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa - a może OWCA ?
  • Data: 2018-08-08 23:45:12
    Temat: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa - a może OWCA ?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On 08 Aug 2018 12:21:02 GMT, Mateusz Viste wrote:

    > Nie ma problemu - tym bardziej że moja strona jest w obcym języku, a
    > posiłkowanie się translatorem daje często bardzo losowe wyniki. Z
    > przyjemnością odpowiem na wszelkie pytania, aczkolwiek tubylcy mogą nas w
    > pewnym momencie pognać na jakieś pl.rec.zwierzaki lub podobne :)
    > większość tutejszych zdaje się uznawać rozmowę o owcach przy domu w
    > kategorii "absurdalnego żartu", doprowadza to zresztą co poniektórych do
    > jawnego alkoholizmu. Smutne ale prawdziwe.

    Zatem też mam pytanka. Jak się mają owce do rosnących przy ogrodzeniu tui?
    Wiadomo, że tuja jest trująca (przynajmniej dla człowieka), czy też trzeba
    je jakoś ogradzać czy owce ich nie tkną?

    > Złapać? W żadnym wypadku. Owcy Soay się nie łapie. Z owcą Soay się
    > negocjuje. Wystarczy spokojnym krokiem obejść stado i łagodnymi ruchami
    > wyjaśnić dokąd "idziemy". Jeśli owce nie wyczują stresu to chętnie zgodzą
    > się współpracować.

    Skoro nie można ich łapać, bo płochliwe, to jak wygląda kwestia
    "konserwacji" kopyt?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka