eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa - a może OWCA ?
  • Data: 2018-08-09 11:13:16
    Temat: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa - a może OWCA ?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 09:35:33 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > Chodziło o tutejszych z p.m.b :) Cytat.

    Daj spokój, to jest jednostkowy wybryk natury, koleś który dopieprza się
    do każdego ale nic do dyskusji zwykle nie wnosi. Nie traktuj go jako
    "tubylca" :P

    > Zapewne jakieś jelenie albo daniele, bo sarna z pewnością ponad 2.5m nie
    > skoczy.

    Nie nie, jak piszę "bydło" to wiem o czym piszę. To są jakieś
    dzikie krowy porośnięte futrem. I one skaczą. Zbadam sprawę,
    może podadzą mi konkretną nazwę tego zwierza.

    > Niestety, 0.12 ha to zdecydowanie za mało na owce. Musiałbyś mieć co
    > najmniej 3x tyle (albo 2x tyle + intensywne dokarmianie sianem). Jedyne
    > rozsądne rozwiązanie ekologiczne jakie mi przychodzi do głowy to
    > najzwyklejsza kosa - taka prawdziwa do bicia, nie to co teraz w marketach
    > sprzedają.

    Mam kosę ale klepanie mi nie idzie. Natomiast idzie mi dość dobrze
    koszenie kosiarką bez silnika, póki co daję radę :]

    L.