eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa - a może OWCA ?
    Date: Thu, 09 Aug 2018 12:54:02 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa - a może OWCA ?
    <pk8ocj$mkb$1@dont-email.me> <5b67f5ec$0$29193$426a74cc@news.free.fr>
    <5b681c93$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b682a6f$0$15496$426a74cc@news.free.fr>
    <5b6866e5$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b686d3b$0$5469$426a74cc@news.free.fr>
    <5b68783b$0$609$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b6883ec$0$23749$426a34cc@news.free.fr>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5b6a9248$0$5493$426a34cc@news.free.fr>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5b6aa61c$0$29208$426a74cc@news.free.fr>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5b6ae02e$0$20339$426a74cc@news.free.fr>

    W dniu 08.08.2018 14:21, Mateusz Viste pisze:

    > większość tutejszych zdaje się uznawać rozmowę o owcach przy domu w
    > kategorii "absurdalnego żartu", doprowadza to zresztą co poniektórych do
    > jawnego alkoholizmu. Smutne ale prawdziwe.

    Nie o owcach przy domu, ale o używaniu koni i krów w charakterze żywych
    kosiarek na kilkunastoarowej działce emeryta. I właśnie temu pomysłowi
    można by przypisać wspomnianą kategorię, gdyby to był żart. Ale nie, mamy
    tu do czynienia z całkiem poważnym argumentem, że krowy i konie nie nadają
    się dla emeryta, bo są... wysoce socjalne (cokolwiek to znaczy). Nie - że
    krowa zasra plackami działkę w try miga i trawę powyrywa a nie "skosi", nie -
    że kuń zrobi z działki padok a nie trawnik, tylko - że ich "socjalność"
    zagraża (i to fest) emerytowi:

    > Zarówno koń jak i krowa to mierny pomysł do ogródka wokół domu starszej
    > pary. To są zwierzęta wysoce socjalne które poza stadem będą próbowały
    > socjalizować się z czymkolwiek żywym. Taka socjalizacja, nawet jeśli
    > przeżuwacz ma najlepsze w świecie intencje, może skończyć się tragicznie
    > dla emeryta.

    Mam wrażenie, że zaczynam tłumaczyć przysłowiowej blondynce, dlaczego coś
    jest nie tyle śmieszne, co wręcz absurdalnie śmieszne. I w takich sytuacjach
    przypomina mi się legendarny skecz z udziałem Fronczewskiego i Pszoniaka:

    https://www.youtube.com/watch?v=C--CuGfRNcY