    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszt kursu dla elektrykow
    Date: Tue, 24 Nov 2009 18:16:47 +0100

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:heh3uq$rub$1@news.onet.pl...

    > Podam drugi przyklad z innego regionu/inny ZE
    > Wiosna tego roku u moich rodziców postanowilismy przerobic przylacze.
    > Bylo tak; slup energetyczny przy granicy dzialki i z tego slupa przewody
    > szly napowietrznie do sciany budynku i dalej do skrzynki na strychu w
    > której byly 3 liczniki: 1 trójfazowy i dwa jednofazowe(jeden na parter
    > jeden na pietro)
    > Teraz jest tak: z tego slupa przewód po slupie schodzi w dól do skrzynki z
    > licznikiem znajdujacej sie w granicy dzialki. Od skrzynki z licznikiem
    > przewód zakopany pod ziemia wchodzi do budynku do rozdzielni.
> [...]

    Przypuszczam, ze tu takze wzieli na siebie wszystkie formalnosci.
    Dla ZE koszt zadem, a dzieki temu maja skrzynke z licznikiem dostepna na
    zewnatrz i do tego pewnosc, ze nikt u Was nie bedzie kradl pradu.
    Jak wiec widac jest to w interesie ZE, a narysowanie 5 kresek dla pracownika
    ZE to przyslowiowa bulka z maslem.
    Przy okazji pracownik, który to wykonal mógl sie pochwalic skutecznoscia
    namawiania na przeniesienie skrzynki :D