  • Data: 2012-08-30 03:28:54
    Temat: Re: koszt ocieplenie bloku na śląsku
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:k1m64h$6i7$3@dont-email.me...

    > odróżniasz niegospodarność od korupcji?
    > I do tego odpowiedzialność karną od odpowiedzialności przed członkami
    > spółdzielni?

    Ty jesteś naiwny :-)
    Przetargi wygrywają znajomi królika gdzie inni znajomi, np z sąsiedniego
    miasta, startują w przetargach dla ściemy, oferując dużo wyższe koszty.
    Wygrywa zawsze ten lokalny, najtańszy. Tylko dziwne, że jak zadzwonić do
    innych wykonawców to ceny są niższe o połowę od tego co wygrał :-)
    Nie można mówić o niegospodarności gdy profesjonalista powołany na
    stanowisko prezesa nie umie dbać o interesy własnej spółdzielni.
    Trzeba mu tylko umieć odpowiednio udowodnić :-)
    Ja to słyszałem z ust kogoś kto mieszka w osiedlowym bloku i też bywały
    jazdy z remontami. Jedyny sposób na te układy, układziki to parasol
    antykorupcyjny CBA. Nawet to CBA nie musi wiele robić, wystarczy żeby
    zainteresowani trzęśli portkami :-)
    SMS-y podlegają retencji danych, a rozmowy telefoniczne? Obawiam się że są
    nagrywane z automatu. Lokalizacja telefonów względem BTS-ów też zostaje.
    mała szansa, że potrafią takie sprawy załatwiać dyskretnie :-)

    A w ogóle to zanim ekipa przystąpi do przetargu to trzeba jasno napisać jak
    ma być ten styropian klejony, jak gruntowana ściana i że ma być wcześniej
    wymyta i wysuszona. I trzeba omówić mostki termiczne i sposób ich usunięcia
    zanim się rozpisze przetarg. Żeby wszystko było jasne.