    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kratka wentylacyjna
    Date: Fri, 20 Sep 2013 09:07:25 +0200

    >witam
    >mam problem z wentylacją, a właściwie z kominiarzami. W sumie jestem frajer
    >trochę, bo wpuszczam ich do mieszkania i staram się wypełniać zalecenia,
    >ale co roku "wydziwiają". Znaczy za każdym razem coś innego im się nie
    >podoba.

    Gdy nie ich "czepianie" to zapewne codziennie byśmy słyszeli o zaczadzeniach

    Gaz jak i piece na paliwo stałe potrzebują do spalania olbrzymie ilości
    świeżego powietrza jak i potrzebują też zużyte powietrze jakoś usunąć.

    W kuchni jak masz gaz powinieneś mieć nawiewniki w oknach i wywiew w kuchni.
    Musi być odpowiedni ciąg i odpowiednia wymiana.
    Kratka wywiewna (nie nawiewna !) powinna być usytuowana jak najwyżej (przy
    suficie). Może być w suficie. Nie ma znaczenia czy będzie poziomo czy
    pionowo.
    Pamiętaj że jeszcze musi być nawiew czyli jak pisałem nawiewniki w oknach !

    Musi być odpowiedni ciąg i wymiana.

    Pamiętaj nie robisz tego "dla kominiarza" a dla siebie i a dokładnie dla
    własnego zdrowia i życia , twojego i twojej rodziny.