  • Data: 2017-05-25 09:45:15
    Temat: Re: krzywa ściana
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 08:36:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Codziennie rowerkiem przejeżdżam obok pewnej budowy
    > Fotki z wczoraj:
    > http://images.tinypic.pl/i/00903/apzvgvd1x7u0.jpg
    > http://images.tinypic.pl/i/00903/usadi7ais2pe.jpg
    > http://images.tinypic.pl/i/00903/zn9cq1txuybk.jpg
    > Nie wyobrażam sobie inaczej tego wzmocnić jak prętami gwintowanymi. Ale to moje
    przemyślenia- ja się na szalunkach nie znam

    A tutaj to rzeczywiscie innej opcji nie ma - ale to jakies wysokie
    ustrojstwo jest :-) Ogolnie masakra - dolem widac chyba jeszcze
    przykolkowane. Roboty w ciul. Moj majster 70m szalunkow wienca w jeden
    dzien zrobil za pomocą gwozdzi i uzywanych desek :-)

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=748

    Ale zawsze powtarzam, ze to byl Fachowiec przez duze F :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.