  • Data: 2017-05-25 21:25:21
    Temat: Re: krzywa ściana
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 20:54:18 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A wystawilem sobie hak z sufitu powiazany ze zbrojeniem - mozna podwiesic
    > np. silnik :) W tym garazu mam tez kanal zrobiony :)
    > pozdr.

    na to bym nie wpadł:-)

    doradźcie co zrobić z tą krzywą ścianą
    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIY2xxN1N
    SbEdTTmc/view

    skoro ją odchyliło o te 3,5-4cm tzn, że część ściany z bloczków nie przylega całą
    płaszczyzną do płyty. Czy taki pustak nie będzie pękał - ostatni na dole, na styku z
    /płyta?
    Jak tą przestrzeń pod nim wypełnić?
    Może naciąc szlifierką pod kątem przy płycie - taka wieksza faza i to zalać cementem
    z piaskiem? Albo może tego nie ruszać bo w końcu słup co ma 60cm sziedzi równo na
    płycie?

    uciu