  • Data: 2010-03-25 08:11:09
    Temat: Re: który projekt lepszy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:77c7739f-04f1-4bac-b014-41a41bd3e3a8@q23g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 24 Mar, 09:57, Usrobo <u...@o...pl> wrote:
    >Akurat jeśli chodzi o balkon, to zupełnie nie rozumiem po co go
    >budować w domu jednorodzinnym... Jak się chcę przewietrzyć, to
    <wychodzę na taras przed domem, albo na trawkę :)

    >Nie potrafię znaleźć plusów balkonu w domu jednorodzinnym - może
    >czasami ładnie się wkomponowują w bryłę budynku, ale poza walorami
    >estetycznymi w praktyce są zbędnym gadżetem.

    Ja mam balkon w sypialni i jak tylko pogoda pozwala to kawę na nim
    codziennie rano z żona pije a wieczorem tez lubie posiedziec.
    Koszt balkonu to barierka 750zł + płytki izolacja itp. Razem ok 1000zł.
    Moim zdaniem warto było bo akurat u mnie jest on uzywany

    Krzysiek