    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kupował ktoś kafelki przez internet?
    Date: Tue, 5 Mar 2013 14:48:52 +0100

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:kh4pmj$4ot$1@speranza.aioe.org...
    > Szkoda ze przy kurierze lub tego samego dnia nie ogladnales plytek.
    > Ja mialem wiele potluczonych skorup, jednak gatunek zawsze byl zgodny z
    > zamowieniem.

    U mnie żadna nie była potłuczona, więc kurier spisał się dobrze. Jednak przy
    kurierze nie ma absolutnie możliwości aby każdą płytkę obejrzeć.

    Ja też trochę dałem ciała, bo trzeba było od razu im to odesłać w diabły, a
    nie zastanawiać się i czekać na opinię fachowców.

    > Moze jakis naprawde lipny sklep wybrales.
    > Ja jestem z zakupow w sieci bardzo zadowolony i duzo do przodu.

    Generalnie płytki to chyba jeden z towarów, które warto kupić w zwykłym
    sklepie.