  • 1. Data: 2018-08-26 09:48:59
    Temat: ładowarka usb w ścianie jako gnizadko
    Od: Bolko <s...@g...com>

    jak w temacie
    wkurzają mnie juz te kable
    ma ktoś?
    po próbuje na allegro znaleść i są same gniazka usb ale bez zasilania

  • 2. Data: 2018-08-26 10:02:50
    Temat: Re: ładowarka usb w ścianie jako gnizadko
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-26 o 09:48, Bolko pisze:
    > jak w temacie
    > wkurzają mnie juz te kable
    > ma ktoś?
    > po próbuje na allegro znaleść i są same gniazka usb ale bez zasilania

    Próbowałeś szukać w taki sposób?

    https://www.google.com/search?q=USB+osprzęt+elektryc
    zny&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4jvD-n4rdA
    hULmrQKHWIJCpMQ_AUICigB&biw=1224&bih=652

  • 3. Data: 2018-08-26 10:07:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 sierpnia 2018 10:02:56 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Próbowałeś szukać w taki sposób?
    >
    > https://www.google.com/search?q=USB+osprzęt+elektryc
    zny&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4jvD-n4rdA
    hULmrQKHWIJCpMQ_AUICigB&biw=1224&bih=652

    szczerze to bezpośrednio z allegro wszedłem i były ale bez zasilania usb
    dzieki

  • 4. Data: 2018-08-26 16:01:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-08-26 o 09:48, Bolko pisze:
    > jak w temacie
    > wkurzają mnie juz te kable

    No z kabli, to i tak ciężko zrezygnować.
    Ja poszedłem w innym kierunku, mam w dwóch miejscach w domu takie
    większe ładowarki z kilkoma gniazdami USB i tam się wszyscy podłączają
    pod kable.

  • 5. Data: 2018-08-27 08:51:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 26 Aug 2018 00:48:59 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Bolko

    Są na aliexpress.
    Ale szczerze powątpiewam w ich jakość.
    I chyba nie mają QC, ale obadaj.

  • 6. Data: 2018-08-27 18:46:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 09:48 Bolko <s...@g...com> pisze:

    > jak w temacie
    > wkurzają mnie juz te kable
    > ma ktoś?
    > po próbuje na allegro znaleść i są same gniazka usb ale bez zasilania

    Mam coś takiego:

    https://www.dobregniazdka.pl/gniazdo-z-uziemieniem-2
    x-ladowarka-usb-sentia-bialy?gclid=EAIaIQobChMIjZnw2
    9aN3QIVkZGbCh2YgggbEAEYASABEgIiI_D_BwE

    TG

  • 7. Data: 2018-08-27 21:37:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mam coś takiego:
    >
    > https://www.dobregniazdka.pl/gniazdo-z-uziemieniem-2
    x-ladowarka-usb-sentia-bialy?gclid=EAIaIQobChMIjZnw2
    9aN3QIVkZGbCh2YgggbEAEYASABEgIiI_D_BwE

    LOL, a w czym to usprawnia życie? Bo widzę że kabel dalej obecny.
    Myślałem że pytającemu chodzi o gniazdka gdzie odkłada telefon.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2018-08-27 22:14:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/26/2018 9:48 AM, Bolko wrote:
    > po próbuje na allegro znaleść i są same gniazka usb ale bez zasilania

    Jest tego pełno i wszystkie tanie grożą śmiercią [1]. Tu masz próbkę:

    https://www.youtube.com/watch?v=zoZ1_aEDPos
    https://www.youtube.com/watch?v=NW9ljFMxenE

    Z grubsza:
    a) mają żałosną izolację lub błedy projektowe ktora grożą porażeniem
    b) mają żałony układ ładowania gotowy rozwalić dowolny telefon
    c) bedziesz miał z tych kilku gniazdek pobór prądu bez mozliwści
    wyłaczenia i zauważalny w rachunku

    Zwróc uwagę na głebokość puszki i na wielkośc *porzadnej* ładowarki. Nie
    zmieści się, więc trzeba z czegoś zrezygnować. Bezpieczeństwo jest
    oczywistą opcją z punktu widzenia chińczyka.

    [1] Tanie ładowarki też: https://www.youtube.com/watch?v=3Hdn0MuCK_0&

  • 9. Data: 2018-08-27 22:32:26
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.08.2018 09:48, Bolko pisze:

    > jak w temacie
    > wkurzają mnie juz te kable

    No to idź w stronę ładowarek indukcyjnych. Przy okazji
    będziesz miał pretekst do wymiany smartfona na nowy.

  • 10. Data: 2018-08-27 22:34:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 26 Aug 2018 00:48:59 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > jak w temacie
    > wkurzają mnie juz te kable
    > ma ktoś?
    > po próbuje na allegro znaleść i są same gniazka usb ale bez zasilania

    Nie szukaj tandety z Chin, tylko zajrzyj do katalogów producentów gniazd.
    Teraz chyba wiekszość ma coś takiego w ofercie. Przykładowo:

    https://www.kontakt-simon.com.pl/pl/Katalog/1084/#fr
    ames

    Także jeśli masz w ścianach coś nowszego, niż PRL-owskie gniazdka, to jest
    duża szansa, że znajdziesz pasującą serię.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl