  • Data: 2014-10-28 22:04:51
    Temat: Re: latarka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.10.2014 20:09, Marcin Ł pisze:
    > hej
    > prosba o pomoc w wyborze latarki
    Najogólniej: Królują diody, niestety marne. najwięcej światła w
    porównaniu do zużycia energii uzyskasz z jednej diody. jasne że
    najlepiej cree, ale dobre imitacje też mogą być. Njtaniej i
    najkorzystniej jest to zasilać z ogniw typu 18650. bo są względnie
    tanie, a własciwie tanie jak barszcz, dostępne i lekkie. JA dużo pisałem
    na temat latarek na grupie rowerowej. porządna latarka rowerowa kosztuje
    45zł do tego akumulatorek 15zł i ładowarka 15zł. Ostatnio do łask
    wróciły lampy czołówki. lampa na czole - akumulatory za głową. takie
    rozłożenie masy, poprawia wygodę noszenia tego na głowie. cena ok 60zł
    (plus akumulatory i ew ładowarka)
    Odradzam kupowanie na allegro i w supermarketach. ( w każdym razie
    niesprawdzonych produktów) Również na grupie rowerowej robiłem
    porównanie porządnej lampy i takiej z tesko. miały identyczne obudowy,
    ale inne diody i tym samym inną jasność.
    ToMasz