eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanielejemy strop - na co zwrocic uwage - o czym nie zapomniec? › Re: lejemy strop - na co zwrocic uwage - o czym nie zapomniec?
    From: "Przemyslaw Salata" <p...@P...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: lejemy strop - na co zwrocic uwage - o czym nie zapomniec?
    Date: Sun, 5 Jun 2011 13:55:24 +0200

    Użytkownik "kyte" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    news:isfns5$785$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam. Bardzo prosze o wszystko co przychodzi Wam do glowy przed wylaniem
    > stropu. Co sprawdzic, na co zwrocic uwage - czy pozostawic jakies peszle na
    > przewody, rurki etc.. Na ta chwile polozylem tylko kanalizacje na stropie. W
    > poniedzielek lanie ;-))) Dzieki pozdr. K...

    Ja robilem przepusty na kanaly do wentylacji mechanicznej. Fi 160, fi 200.
    Okazalo sie to bez sensu, bo firma kase wziela normalnie, a doliczyli mi jeszcze
    za projekt instlacji, ktory musialem wczesniej zamowic.
    Robilem przepusty na kable, rurka ok fi 40, z czego wykorzystalem jeden
    przepust.

    Bardzo dobrym pomyslem byloby polozenie peszli z kablami do oswietlenia
    pomieszczen. Z tym, ze musisz wiedziec, gdzie beda wisiec lampy.

    Kominy - wklad stalowy do gazu daja Ci od razu? Jesli tak, to okragly pustak
    wentylacyjny naloz na rure komina, zeby nie zalali rury betonem jak u mnie.

    Odpowietrzenie kanalizy, rury pod solary - mozna tez zrobic przepusty.

    Pozamiataj smiecie, troty z szalunkow - wszystko to przyklei sie do stropu.

    --
    pozdr Z.