  • Data: 2018-05-23 22:18:37
    Temat: Re: licznik ENERGA
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 maja 2018 21:24:00 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    > To raczej nie odczep transformatora, bo w nocy mam "stabilne"
    > 229,8-230,3V a w dzień lata sobie od 233V do 238V. A że dwa domy dalej
    > mam sąsiada co ma dach panelami obłożony, to Twoja sugestia, że wpuszcza
    > podwyższone napięcie mogłaby się zgadzać.

    Aż sprawdzę jutro rano jak to wygląda przed odpaleniem paneli i po.
    W sumie to nawet zaraz się przejdę z miernikiem ;)
    A wiele tych paneli gostek tam hoduje?

    Co do napięcia, to tak w zasadzie z tego co pamiętam w sieci może być
    +-10% od nominału 230V (poprawta mnie jak błądzę), to teoretycznie
    nie powinieneś smędzić, jeżeli jesteś w zakresie 207-253V.

    L.