  • Data: 2017-12-16 15:57:38
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 15:39:27 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Stawka bazowa moze byc taka sama i wynosic 1% wartosci nieruchomosci. W blokach
    bedzie wspolczynnik korekcyjny 0,25 a w domkach 2.

    Ha ha, jaki współczynnik? Kto na to przystanie? :-) Czemu blokers ma płacić
    mniej, a ja więcej? ;) Gdzie na zachodzie masz jakieś współczynniki?
    Masz tylko podatek uzależniony od tego, czy nieruchomość jest pod
    działalność lub/i na wynajem (w UK nieruchomość pod wynajem jest traktowana
    jak pod działalność i podatek jest jeszcze wyższy, a nie niższy ;) lub
    na osobisty użytek (i wtedy jest niższa stawka).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.