  • Data: 2017-12-16 15:59:10
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 15:55:44 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dlaczego uwazasz ze kamienice bedzie wycenial urzad a Ty swoja nieruchomosc sam?

    Wiesz jakie jest prawo w Irlandii? Że każdy sam wycenia swoją nieruchomość
    i płaci od tego podatek. Ja sobie mogę lekko zaniżyć wartość, bo raz, że
    nie zamierzam mojego domu nigdy sprzedawać, a dwa, że ewentualna kara będzie
    dla mnie mniej dotkliwa niż kara dla kamienicznika który zaniżył wartość o
    4mln :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.