  • Data: 2017-12-16 21:25:37
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: QUATTRO <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-12-16 o 19:37, Budyń pisze:

    > posiadanie zapewnia poczucie stabilizacji. Wynajmowanie zmusza do posiadania
    stałych dochodów bez zadnych wiekszych zawirowan w zyciu.

    > "posiadania" na kredyt nie uważam za posiadanie

    właśnie po to jest podatek katastralny, żebyś się za dobrze nie poczuł
    jako właściciel, to ci dorzucają zawirowanie katastralne, kto nie wyrobi
    ten sprzeda, polityk wówczas powie o racjonalizacji wykorzystania
    zasobów mieszkaniowych przy pomocy narzędzi fiskalnych, zaś grube ryby
    łykną to, co szczebelki nie będą w stanie unieść finansowo, czyli
    zazwyczaj znaleźć takich najemców, którzy opłacą taki czynsz, który
    pozwoli na zapłacenie podatku w danej lokalizacji

    w połączeniu z bogatymi emeryturami kapitalistycznego okresu zamieni
    akcję w rzeź właścicieli, teraz wiecie dlaczego przymykano oko na
    niepłacenie składek zusowskich dla pracowników przez pierwsze 25 lat
    nowego ustroju, moja znajoma z Ministerstwa Pracy Austrii była bardzo
    zdziwiona tym faktem..gdzieś około 1992. Wygląda na to że specjalnie
    ktoś sprowokował sytuację przyszłej wyprzedaży własności dla pokrycia
    podatków i niepokrywalnych kosztów życiowych spowodowanych niskimi
    emeryturami