  • Data: 2009-11-08 15:08:11
    Temat: Re: mieszkanie- sens uzywania G-K
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 14:58, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > tego sie wlassnie obawiam. Oczywiscie developer udziela gwarancji i
    > pewnie uda sie wymoc na nim poprawki. Obawiam jednak jakosci tyh
    > poprwek, czy takie miejscowe poprawki cos zmienia, czy za pol roku znowu
    > pojawia sie pekniecia. No i malowanie miejscowe teznie gwarantuje
    > zadawalajacego efektu. Ja mam pomalowane farba Tikurilla  i podobno
    > miejscowe poprawki psuja efekt :(. Sprawdze gdzies w niewidocznym miejscu)

    Mialem kiedys biuro malowane jakims lateksowym Beckersem - tikurila to
    jest prawie to samo (od jakiegos czasu to jest jeden koncern;) i
    powiem Ci, ze jak sie wyprowadzalismy - wymontowalismy szafe i zeby
    nie zostawic syfu - dorobilismy niewielka ilosc tej samej farby
    (numerek mielismy zanotowany) i zamalowalismy miejsca po szafie. Po
    wyschnieciu - szok! Zadnej roznicy :) Malowane bylo chyba po dwoch
    latach. Od tej pory nie maluje niczym innym niz beckers / tikurila.
    Drogie cholerstwo ale jeszcze nigdy mnie nie zawiodlo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.