  • Data: 2009-11-03 19:33:02
    Temat: Re: mostek termiczny jak sie go pozbyc
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 15:52, "Adam" <a...@w...pl> wrote:
    > Ale rozruch samochodu pod chmurka w mrozie jest zabojczy dla silnika.

    az tak zle to raczej nie jest ;) 10-15stopni wielkiej roznicy nie
    zrobi, zwlaszcza, jak jezdzi sie na jakis olejacj 5-10W , czy nawet 0W

    natomiast te kilka(nascie) stopni w okolicy zera powoduje topnienie
    lodu ;) , a woda w polaczeniu z sola robi swoje...

    > Osobiscie mam ogrzewany i nie narzekam

    duzo zalezy od sposobu uzywania samochodu, ja np. mieszkam w Krakowie,
    gdzie snieg lezy raczej sporadycznie, ale w kazdy weekend jade w
    okolice Zywca (i to bocznymi - zasniezonymi drogami) + czasami na
    narty w tygodniu po pracy i przywoze straszne ilosci tego badziewia -
    snieg momentalnie czepia sie wilgotnego podwozia, zamarza... i tak w
    kolko...

    zima przed brama garazu praktycznie non stop mam wode i wilgotnosc w
    garazu bliska 100%, co szkodzi przy okazji calej reszcie tam
    trzymanej ...

    WS