    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nadproże mocowane do drewnianego słupa
    Date: Mon, 21 Nov 2011 19:34:58 +0100

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    message news:jad115$10f$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisał w wiadomości

    > O jakim rzucie ze strony Horyzontu piszesz? Zapewniam Cię, że ten słup co do
    > centymetra stoi tak jak w projekcie. Mogę Ci przesłać skan projektu jeśli nie
    > wierzysz.

    Moja wiara nie ma tu żadnego znaczenia :) Skoro tak mówisz, to pewnie tak jest.
    Miałem na myśli ten rzut poddasza
    http://www.horyzont.com/projekt-domu/pokaz/tymek/lus
    tro/312
    Chyba taki dom budujesz? Słup stoi tam obok ściany.

    > Strop zmieniłem z terivy na monolityczny, ale jaki ma to związek z omawianą
    > kwestią? Jak na razie, to nie mam podstaw sądzić, że to był zły wybór.
    > Kosztowo wyszło porównywalnie jak teriva, może nawet będzie taniej jak
    > odsprzedam stemple (jak by ktoś chciał kupić to zapraszam, sprzedam za
    > niewielkie pieniądze, okolice W-wy).

    Strop ok. Monolit jest na pewno lepszy niż teriva, być może nawet również
    tańszy.
    Ja jednak jestem generalnie przeciwnikiem wszelkich zmian (choć sam bym się
    zastanawiał czy robić terivę czy monolit, gdybym miał terivę w projekcie).

    > Ścianki poddasza faktycznie miałybyć z KG. Zrobiłem murowane, bo jakoś
    > przekonania nie mam do ścianek z KG.

    Ja zrobiłem gk (zgodnie z projektem). Zaoszczędziłem na tym sporo, zwłaszcza że
    robiłem je sam. Tylko gładź i malowanie zleciłem.
    Gdybyś od początku zrobił ściany gk, to ten słup nie byłby problemem.

    --
    Bartek