    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Date: Sun, 29 Jan 2017 17:13:01 +0100

    W dniu 29.01.2017 o 15:13, ddddddddddddd pisze:

    > ty nic nie mów. Od innych oczekiwałem informacji w stylu firmy X z
    > castoramy nie kupuj, bo to ledwo wieje, albo firma Y wieje fajnie ale ma
    > słabą grzałkę.
    > Co mi dadzą obliczenia, jeśli waty na obudowie będą chińskie i przy
    > nastawie 3kW moc grzewcza wyniesie 1kW?
    > z tobą EOT

    wow! to pojechałeś. każda grzałka o tej samej mocy będzie grzała tak
    samo ( w uproszczeniu). Bo to co jest w innym sprzęcie stratami, to
    tutaj zamienia się na ciepło. więc cokolwiek kupisz, to będzie działać.
    Ja bym postawił na solidna konstrukcje, albo łatwą do zrealizowania
    wymianę gwarancyjną. albo długi kabel zasilający lub cichy wentylator.
    jedyne co.... to pomyśl jak szybko potrzebujesz mieć ciepło. bo może
    wystarczy kaloryfer olejowy 800wat załączany godzine czy dwie wcześniej.
    jak ma być szybko ciepło, to termowentylator, jakikolwiek. najlepiej
    farelek z olx. Albo promiennik, żarówka kwoka...
    pomieszczenie masz śmiesznie małe. sprawdź czy suszarka do włosów nie
    będzie wystarczająca

    ToMasz