  • 11. Data: 2017-01-29 15:38:04
    Temat: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2017 14:29:35 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:

    > po co się udzielasz jak nie masz nic do powiedzenia.

    Bo dobrz Tobie radzi.
    Po co wydziwiać do ogrzania pomieszczenia 2x2m.
    Najzwyklejsza farelka za 40zł z marketu starczy aż nadto

  • 12. Data: 2017-01-29 16:04:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wizjonerem po zdarzeniu to nawet pizdziak z polityki moze byc. Czy pizdziak to twoj
    brat?

  • 13. Data: 2017-01-29 16:08:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2017 15:40:05 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:
    > Nie oczekuj odpowiedzi od debilka drobiowego.
    > Poczekaj chwile a zaraz bedzie mu wtorowal Bydyń i kapo Kris.
    > W powiewie dołaczy do nich zwolennik baraniego łba Maniek4,
    > Jak mozesz sie zorientowac to sa "eksperci tej grupy' - pozal sie boze!

    A coś w sprawie nagrzewnicy napiszesz ekspercie;)

  • 14. Data: 2017-01-29 16:15:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2017 16:08:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A coś w sprawie nagrzewnicy napiszesz ekspercie;)

    dobre - teraz znajomosc techniki bedzie sie oceniac po linii partyjnej. Bedą farelki
    pisowskie i lewacko-liberalne :-)

    b.

  • 15. Data: 2017-01-29 16:22:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2017 15:25:47 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:

    > Zawsze kupujesz coś droższego jeśli masz wątpliwości? jeśli nie to przeproś.

    W jednym z mieszkań mam łazienke 2x2metry właśni
    Najtańszy termowentylator jaki wtedy był w markecie daje rade już ponad 6 lat
    Myślę ze ma 1 lub 2 kW.
    Kup cos takiego jak Kogut pisze za 39zł i bedzie działać
    Ale jak Ty z tych co na dobre rady agresją reaguje to ew słuchaj co Zyga radzi;)

  • 16. Data: 2017-01-29 16:26:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 stycznia 2017 16:15:22 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > dobre - teraz znajomosc techniki bedzie sie oceniac po linii partyjnej. Bedą
    farelki pisowskie i lewacko-liberalne :-)

    Expert Zyga po sobocie doszedł trochę do siebie i posta w temacie nagrzewnicy
    spłodził;)

  • 17. Data: 2017-01-29 17:13:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.01.2017 o 15:13, ddddddddddddd pisze:

    > ty nic nie mów. Od innych oczekiwałem informacji w stylu firmy X z
    > castoramy nie kupuj, bo to ledwo wieje, albo firma Y wieje fajnie ale ma
    > słabą grzałkę.
    > Co mi dadzą obliczenia, jeśli waty na obudowie będą chińskie i przy
    > nastawie 3kW moc grzewcza wyniesie 1kW?
    > z tobą EOT

    wow! to pojechałeś. każda grzałka o tej samej mocy będzie grzała tak
    samo ( w uproszczeniu). Bo to co jest w innym sprzęcie stratami, to
    tutaj zamienia się na ciepło. więc cokolwiek kupisz, to będzie działać.
    Ja bym postawił na solidna konstrukcje, albo łatwą do zrealizowania
    wymianę gwarancyjną. albo długi kabel zasilający lub cichy wentylator.
    jedyne co.... to pomyśl jak szybko potrzebujesz mieć ciepło. bo może
    wystarczy kaloryfer olejowy 800wat załączany godzine czy dwie wcześniej.
    jak ma być szybko ciepło, to termowentylator, jakikolwiek. najlepiej
    farelek z olx. Albo promiennik, żarówka kwoka...
    pomieszczenie masz śmiesznie małe. sprawdź czy suszarka do włosów nie
    będzie wystarczająca

    ToMasz

  • 18. Data: 2017-01-29 17:28:42
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.01.2017 o 17:13, ToMasz pisze:

> [...]
    > Ja bym postawił na solidna konstrukcje, albo łatwą do zrealizowania
    > wymianę gwarancyjną. albo długi kabel zasilający lub cichy wentylator.

    napisałem, że nie mam z tym doświadczenia - miałem kiedyś starą farelkę
    i ledwo wiała, może miała słaby wentylator, może grzałka nie miała 1,5kW
    a np. 1kW... nie wiem, ale zraziłem się wtedy do małych rzeczy zwanych
    teraz termowentylatorami

    > jedyne co.... to pomyśl jak szybko potrzebujesz mieć ciepło. bo może
    > wystarczy kaloryfer olejowy 800wat załączany godzine czy dwie wcześniej.

    napisałem w pierwszym poście - chcę ciepło w miarę możliwości momentalnie

    > jak ma być szybko ciepło, to termowentylator, jakikolwiek. najlepiej
    > farelek z olx. Albo promiennik, żarówka kwoka...

    promiennik się nie nadaje - mam i w nogi jest zimno.

    > pomieszczenie masz śmiesznie małe. sprawdź czy suszarka do włosów nie
    > będzie wystarczająca

    nie jest wystarczająca

    Łukasz

  • 19. Data: 2017-01-29 17:31:03
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.01.2017 o 16:22, Kris pisze:

> [...]
    > Kup cos takiego jak Kogut pisze za 39zł i bedzie działać
    > Ale jak Ty z tych co na dobre rady agresją reaguje to ew słuchaj co Zyga radzi;)

    Jego rada to "kup drogą". To żadna rada.

    Łukasz

  • 20. Data: 2017-01-29 17:36:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spokojnie suszarka wystarczy, zwlaszcza ze suszarka 2kW to teraz jakas norma. Ale to
    by musiala byc suszarka markowa za 600 zlotych zeby waty nie byly oszukane. Wiesz jak
    jest. Bedzie chinska i zamiast dwoch kilowatow bedzie miala pol kilowata. Pytajacy
    jak widac bogaty z domu i byle czego nie kupuje. Mialem mu poradzic zeby nagrzewnice
    kurtyne nad drzwi kupil. Ale 3kW drozszej niz poltora tysiaca nie znalazlem to sobie
    darowalem.