    From: _chab_ <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: najtanszy mlot udarowy godny uwagi - jaki?
    Date: Sat, 11 Feb 2012 11:39:52 +0100

    W dniu 2012-02-10 21:15, jackkk pisze:
    > Witam. Poszukuje mlota, najlepiej bez mozliwosci wiercenia. Po prostu dobry,
    > najtanszy mlotek elektryczny... bede bardzo wdzieczny za polecenie. Cena do
    > max 300-400 zl. THX
    >
    > m.

    Jakieś 7-8 lat temu kupiłem Techni-pro w Auchanie za 80zeta. Całą
    budowę przeżył, kucia i wiercenia co nie miara. Ciągle daje radę, trochę
    luz się zrobił na uchwycie SDS ale nie ma problemu żeby wiercić i kuć.
    Za te pieniądze nie ma co wybrzydzać. Już tak tanich nie widziałem,
    teraz są za jakieś 140Pln.
    Jeżeli potrzebujesz coś na jakieś doraźne roboty domowe to naprawdę nie
    ma co przepłacać moim zdaniem.