  • 1. Data: 2012-02-10 20:15:33
    Temat: najtanszy mlot udarowy godny uwagi - jaki?
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Witam. Poszukuje mlota, najlepiej bez mozliwosci wiercenia. Po prostu dobry,
    najtanszy mlotek elektryczny... bede bardzo wdzieczny za polecenie. Cena do
    max 300-400 zl. THX

    m.

  • 2. Data: 2012-02-10 20:49:21
    Temat: Re: najtanszy mlot udarowy godny uwagi - jaki?
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "jackkk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Poszukuje mlota, najlepiej bez mozliwosci wiercenia. Po prostu
    > dobry, najtanszy mlotek elektryczny... bede bardzo wdzieczny za polecenie.
    > Cena do max 300-400 zl. THX
    >
    > m.

    W tej cenie zawsze będą kombinowane (z wierceniem) jeżeli chodzi o nowe. Z
    SDS max polecano tu na grupie Falon tech i eurotech dostępne na allegro i
    bazarach. Z SDS plus ja polecę zwykły handy power z castoramy w cenie
    poniżej 200 zł. Mozna też poszukać czegoś używanego w komisach i jakiś
    second handach. W zeszłym roku widziałem na bazarze używanego niebieskiego
    boscha GBH 11 (sds max) i gość wołał za niego 400 zł. Poleciałem do
    bankomatu po kase ale gdy wróciłem już był sprzedany

  • 3. Data: 2012-02-11 08:56:21
    Od: robertr <e...@o...pl>

    Pare lat temu kupiłem w OBI Einhella za < 300. Działa super.
    Oczywiście zastosowania od czasu do czasu.

  • 4. Data: 2012-02-11 10:39:52
    Od: _chab_ <w...@w...pl>

    W dniu 2012-02-10 21:15, jackkk pisze:
> [...]
    > najtanszy mlotek elektryczny... bede bardzo wdzieczny za polecenie. Cena do

    Jakieś 7-8 lat temu kupiłem Techni-pro w Auchanie za 80zeta. Całą
    budowę przeżył, kucia i wiercenia co nie miara. Ciągle daje radę, trochę
    luz się zrobił na uchwycie SDS ale nie ma problemu żeby wiercić i kuć.
    Za te pieniądze nie ma co wybrzydzać. Już tak tanich nie widziałem,
    teraz są za jakieś 140Pln.
    Jeżeli potrzebujesz coś na jakieś doraźne roboty domowe to naprawdę nie
    ma co przepłacać moim zdaniem.

  • 5. Data: 2012-02-11 10:40:37
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Niedawno kupiłem w Juli młotowiertarkę Meec (Red Series) za bodaj 179 zł.
    Oczywiście chiński.
    Ot tak aby zobaczyć jak to będzie działało (dwa lata gwarancji).
    Otoż działa znakomicie. Wyburzone nim było już wiele ceglanych ścian.
    Mnóstwo podkuć. Bez problemu.
    Tylko Red Series., bo tańsza szara seria to wyjatkowy badziew.
    Z czerwonej serii mam jeszcze frezarkę , wyżynarkę.
    Wszystko działa b.dobrze choć wykończenie czasami powoduje grymas.
    Ale...value for money.
    Dokupię pewnie jeszcze kilka rodzajów szlifierek.

  • 6. Data: 2012-02-11 13:04:29
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "zapinio" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Niedawno kupiłem w Juli młotowiertarkę Meec (Red Series) za bodaj 179 zł.
    >Oczywiście chiński.

    Marka bardzo popularna w Szwecji. Nie jest to taka typowa chińszczyzna
    -- Pozdrawiam
    Kris

  • 7. Data: 2012-02-11 14:12:31
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Witam. Julia- gdzie to jest? Gdzie mozna dostac ten mlotek w sklepie
    internetowym lub przez kuriera?

    K,

  • 8. Data: 2012-02-11 14:22:04
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

> [...]
    > najtanszy mlotek elektryczny... bede bardzo wdzieczny za polecenie. Cena do

    ja kupiłem u liroja (Leroy Merlin) SDS Max marki Graphite - jak na razie
    wierciłem wiertłem fi20mm dł. 90cm, kułem nim także i działa super (w
    porównaniu do w porządnych dwu-kilówek), obroty wiercenia może trochę
    małe -ale i tak daje radę (jak potrzebujesz do kucia to ten parametr
    nieistotny)
    Koszt - 400zł z zestawem akcesoriów - chyba dwa dłuta i trzy wiertła
    długości max ?20cm? i smar

    Lukasz

  • 9. Data: 2012-02-11 14:24:37
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    czy to jest MAC Alister MRH 1500?

  • 10. Data: 2012-02-11 18:36:25
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-02-2012 o 15:22:04 Lukasz <w...@b...net.pl>
    napisał(a):

    > ja kupiłem u liroja
    Hehe to nie tylko ja ich nazywam liroy :)
    A auchan to oszołom :)

    --
    Pozdr
    JanuszK