  • 1. Data: 2012-02-10 13:31:22
    Temat: Czy odpylać/zmyć ściany przed gruntowaniem?
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Mam tynki gipsowe w mieszkaniu. Było sporo rycia w ścianach (instalacje) i
    potem łatania jakimiś bialymi masami i szlifowanie. Efekt jest taki, że w
    całym mieszkaniu na ścianach i sufitach jest sporo pyłu. Czy powinienem
    jakoś to specjalnie odpylić przed gruntowaniem czy też można od razu z
    gruntem jechać, bo grunt to wszystko zwiąże?

    Z góry dzięki za wszelki rady.

  • 2. Data: 2012-02-10 17:49:24
    Temat: Re: Czy odpylać/zmyć ściany przed gruntowaniem?
    Od: Krzysztof Wojtal <m...@g...com>

    On 10 Lut, 14:31, "abs" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jakoś to specjalnie odpylić przed gruntowaniem czy też można od razu z
    > gruntem jechać, bo grunt to wszystko zwiąże?

    Oczywiście musisz odpylić, najlepiej odkurzaczem przemysłowym, ściany
    możesz zmieść na sucho, podłogę możesz skropić, aby się nie kurzyło.

  • 3. Data: 2012-02-10 18:05:28
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-10 18:49, Krzysztof Wojtal pisze:

    > Oczywiście musisz odpylić, najlepiej odkurzaczem przemysłowym, ściany
    > możesz zmieść na sucho, podłogę możesz skropić, aby się nie kurzyło.

    Odkurzaczem przemysłowym nie tylko najlepiej ale wyłącznie przemysłowym
    i to dobrym inny sobie zniszczysz.
    Ale wg. mnie wystarczy omieść to szczotką na podłogę, podłogę podczas
    zmiatania skropić i gruntować - grunt w końcu po to jest by wiązał ten pył.

    Ariusz

  • 4. Data: 2012-02-12 14:08:00
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale wg. mnie wystarczy omieść to szczotką na podłogę, podłogę podczas
    > zmiatania skropić i gruntować - grunt w końcu po to jest by wiązał ten
    > pył.

    No i u siebie tak robiłem. Farba się trzyma nic nie odpada. Grunt wizaał a i
    pędzel zbierał na siebie pył który lądował na dnie puszki z gruntem.
    Wystarczyło zlać z dna.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2012-02-15 07:02:04
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Nie przyszlo mi na mysl, zeby gruntowac podloge :) Ale to chyba bardzo dobry
    pomysl przed polozeniem podkladu pod panele... Dzieki.