  • 1. Data: 2012-02-09 14:33:17
    Temat: wylewki -elektryk i rury c.o.
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Słuchajcie mam na betonie na gruncie 15 cm styro i w tej warstwie idą rury
    c.o.
    na piętrze (poddaszu) jest na razie goły beton stropowy i teraz klin:
    miały być ścianki działowe z płyt GK i chciałem je robić po wylewce finalnej
    tylko musiałbym teraz zrobić wylewki na górze posatwić ścianki wpuścicć
    elektryka
    a po nim dopiero wylewki na dole. Jak zrobię wylewki teraz to na górze
    mógłbym postawić działówki
    ale na dole elektryk miałby beton na podłodze i już kabli nie puści.
    Poza tym nie wiem czy wylewkarze zrobiliby górę, a do piero po elektryku
    przyjechali robić dół.
    Jak to pogodzić?

    Rafał

  • 2. Data: 2012-02-09 17:42:41
    Temat: Re: wylewki -elektryk i rury c.o.
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Kacper" <e...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym nie wiem czy wylewkarze zrobiliby górę, a do piero po elektryku
    > przyjechali robić dół.
    > Jak to pogodzić?

    Może zatrudnić wykonawcę który prowadzi roboty w kilku specjalnościach i
    zlecić mu wykonanie kompleksowe do określonego stanu ?

  • 3. Data: 2012-02-09 17:58:34
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-02-2012 o 15:33:17 Kacper <e...@w...pl> napisał(a):

    > S?uchajcie mam na betonie na gruncie 15 cm styro i w tej warstwie id?
    > rury
    > c.o.
    Ma nadzieję że te rurki masz bliżej góry niż dołu, już jeden tu opisywał
    jak
    mu 'mądry' hydraulik puścił rurkę po betonie chudziaka i mu zamarzła.

    > na pietrze (poddaszu) jest na razie go?y beton stropowy i teraz klin:
    > mia?y byae ?cianki dzia?owe z p?yt GK i chcia?em je robiae po wylewce
    > finalnej
    > tylko musia?bym teraz zrobiae wylewki na górze posatwiae ?cianki wpu?cicae
    > elektryka
    > a po nim dopiero wylewki na dole. Jak zrobie wylewki teraz to na górze
    > móg?bym postawiae dzia?ówki
    > ale na dole elektryk mia?by beton na pod?odze i ju? kabli nie pu?ci.
    > Poza tym nie wiem czy wylewkarze zrobiliby góre, a do piero po elektryku
> [...]
    Zrobić ścianki z BK 8cm i puścić elektrryka, potem hydraulik i wylewki.
    Płyty GK się nie nadają, to tylko ostateczność jak się inaczej nie da.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2012-02-10 07:25:28
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

> [...]

    >Zrobić ścianki z BK 8cm i puścić elektrryka, potem hydraulik i wylewki.
    >Płyty GK się nie nadają, to tylko ostateczność jak się inaczej nie da.

    Rurki mam na wierzchu styro będą tuż pod wylewką finalną,
    ale BK nie jest rewelacyjny na działówki, mimo że dom mam z ytonga.
    Poza tym nie wiem z jakiego powodu płyty GK są ostatecznością?

    Rafał

  • 5. Data: 2012-02-10 07:31:03
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Kacper" napisał w wiadomości grup

    >ale BK nie jest rewelacyjny na działówki,
    Rozwiń proszę?

    >Poza tym nie wiem z jakiego powodu płyty GK są ostatecznością?

    Bo to taki marny zamiennik ściany moim zdaniem.

    -- Pozdrawiam
    Kris

  • 6. Data: 2012-02-10 14:01:55
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Rozwiń proszę?

    Ano bo 8cm ściany to lipa i to jeszcze porobetonie.
    Licha a o dźwięku nie wspomnę.
    Wybudowałem swój dom z ytonga i go mocno chwalę,
    ale mimo to na działówki go nie chcę jakoś.
    Jak zrobię z GK to walnę sobie 10cm ściany wełnę w środek,
    a w miejscach "krytycznych" podwójną płytę.
    Moc ściany, dżwiękoszczelność, dowolna konfiguracja działówek.
    poza tym łatwiej spiąć z zabudową dachu poddasza, która siłą rzeczy będzie w
    GK

    Rafał

  • 7. Data: 2012-02-20 10:49:57
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Moc ściany, dżwiękoszczelność, dowolna konfiguracja działówek.
    > poza tym łatwiej spiąć z zabudową dachu poddasza, która siłą rzeczy będzie

    tak zastanawiam się czy jak ktoś mocniej pchnie druga osobę na taką scianę
    czy nie zawali sie.
    abo szafka poleci, nie odważyłbym się na zrobienie takich ścian,
    to może porotherm 11.5 jak nie chcesz ytonga

  • 8. Data: 2012-02-20 11:36:00
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy nie zawali sie.
    > abo szafka poleci, nie odważyłbym się na zrobienie takich ścian,
    > to może porotherm 11.5 jak nie chcesz ytonga

    Tez można ale już wolałbym ytonga ew. twardszego tylko cięcie
    niewyobrażalne.
    A murowania klasycznego tego porothermu też jakoś nie widzę.
    Natomiast ścianki z płyt wytrzymują duzo i wieszania i popychania,
    jak się nie oszczędza na stelażu, montazu itd.
    A można je zrobić samemu powoli.

    Rafał