  • 1. Data: 2012-02-08 16:24:25
    Temat: Czym mocować drzwi "chińskie" ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Kupiłem drzwi hipermarketowe chińskie "za 350zł". Wszystkie jakie
    widziałem w tej cenie wyglądają tak samo, więc myślę że jesli ktoś
    montował to będzie w temacie.

    Wystraszyły mnie spore otwory do mocowania ościeżnicy. Mają dziury fi
    15mm. Czy sa jakieś specjalne śruby do tego? Mocowanie idzie w czerwony
    pustak.

  • 2. Data: 2012-02-08 17:43:34
    Temat: Re: Czym mocować drzwi "chińskie" ?
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    tez mam na wsi takie drzwi...
    dałem sie skusić 5 lat temu jak wchodziły do marketów...700zł

    w tym roku mam nadzieje ze je wykuje i wymienie na jakies normalne,
    drewnianie

    o 5 latach drzwi są białe tak wyblakly ze słonca - wygląd tragiczny, miały
    kolor złoty dąb

    przy obecnych mrozach na drzwiach wewnątrz jest warstwa lodu tak przemarzają

    w okolicach zamków jest rdza

    poza tym montaz był tragiczny bo futryna była krzywa

    nie polecam i ostrzegam rzed tymi wynalazkami

    --
    ---
    uciu

  • 3. Data: 2012-02-08 18:40:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-02-08 18:43, uciu wrote:
    > tez mam na wsi takie drzwi...
    > dałem sie skusić 5 lat temu jak wchodziły do marketów...700zł

    W moim przypadku to drzwi wewnątrzne w wiatrołapie. Więc wody nie
    zobacza, mrozu też nie. Za 350zl mam szczelne, ocieplone drzwi, choć
    troche bezpieczniejsze niż tektura. Widuje pokojowe za 400zł z dykty ...

  • 4. Data: 2012-02-08 18:41:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-02-08 17:24, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Kupiłem drzwi hipermarketowe chińskie "za 350zł". Wszystkie jakie
    > widziałem w tej cenie wyglądają tak samo, więc myślę że jesli ktoś

    Kupiłeś coś takiego? ;-)

    Click --> <http://www.youtube.com/watch?v=XoUg94gvLdM>

    Piotrek

  • 5. Data: 2012-02-08 18:57:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2012 18:43, uciu pisze:
> [...]
    > miały kolor złoty dąb
    >
    > przy obecnych mrozach na drzwiach wewnątrz jest warstwa lodu tak

    Hmm... Jesteś pewien, że nie kupiłeś czasem wewnątrzklatkowych zamiast
    normalnych zewnętrznych??

  • 6. Data: 2012-02-08 18:58:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2012 19:40, Sebastian Biały pisze:

    > W moim przypadku to drzwi wewnątrzne w wiatrołapie. Więc wody nie
    > zobacza, mrozu też nie. Za 350zl mam szczelne, ocieplone drzwi, choć
    > troche bezpieczniejsze niż tektura. Widuje pokojowe za 400zł z dykty ...

    Jesteś pewien, że ocieplone? ;)

    W tej cenie będą najwyżej wewnątrzklatkowe z tekturowym "plastrem miodu"
    w środku.

  • 7. Data: 2012-02-08 19:14:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-02-08 19:41, Piotrek wrote:
    > Kupiłeś coś takiego? ;-)
    > Click --> <http://www.youtube.com/watch?v=XoUg94gvLdM>

    Dokładnie, w dodatku wcześniej ten filmik oglądalem.

    I teraz potrzebuje to przymocować do muru i pytam czym :)

  • 8. Data: 2012-02-08 19:20:58
    Od: "adriano" <a...@w...pl>

    > Dokładnie, w dodatku wcześniej ten filmik oglądalem.
    >
    > I teraz potrzebuje to przymocować do muru i pytam czym :)

    No, a czym chcesz mocować drzwi? Trzeba je wmurować po prostu. Ogólnie tego
    typu drzwi są różne i nie wszystkie są najgorszej jakości. Mój znajomy ma
    chińskie drzwi 5 lat i wygladają jak nowe, więc nie przesadzajmy. Ja mam
    swoje 2 lata i wszystko jest ok.

    Ktoś napisał, że chce kupić drzwi drewniane zamiast chińskich. To dopiero
    kosmiczna głupota. Wszystkie drzwi drewniane wypaczają się na
    mrozach/upałach i po kilku latach są całe pogięte i nie nadają się do
    użytku - 100x lepsze już chińskie. Drewno to nie jest materiał na drzwi
    zewnętrzne, gdzie potrzebna jest prezycja domykania.

  • 9. Data: 2012-02-08 19:32:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-02-08 20:20, adriano wrote:
    > No, a czym chcesz mocować drzwi?

    Wkrętami. Sa do tego otwory w futrynie. Rzecz w tym ze wymagają łba
    śruby > 15mm. Dlatego pytam czy przypadkiem nie ma jakiś specjalnych.

  • 10. Data: 2012-02-08 19:51:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.02.2012 20:14, Sebastian Biały pisze:

    > Dokładnie, w dodatku wcześniej ten filmik oglądalem.
    >
    > I teraz potrzebuje to przymocować do muru i pytam czym :)
    ja też mam takie drzwi! kupiłem za 275zł. wewnątrz klatkowe. bardzo
    fajny filmik, tyko zastanawiam się czego dowodzi. Na klatce mieliśmy
    takie mocne drewniane drzwi solidne jak jasna cholera, ale po paru
    latach straciły szczelność. śnieg wwiewało do środka. Pewnego razu jacyś
    menele pomylili klatki i w środku nocy "dobijali" się domofonem do bogu
    ducha winnego sąsiada. nie otworzył im, wiec jednym kopem sami otwarli
    solidne drewniane drzwi. zamek wyrwał się częściowo z drzwi częściowo z
    futryny. Całość trwała.... 0.3 sekundy? Teraz mamy polskie stalowe za 2
    tyś, ale moim zdaniem takie chińskie też by wystarczyły....
    Nie każdy potrzebuje drzwi pancerne.
    ToMasz