  • 1. Data: 2012-02-08 11:11:55
    Temat: Mapa katastralna - gdzie w internecie
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Niedawno był tu wątek o ustaleniu numeru działki na podstawie mapki,
    która jest dostępna w internecie.
    Dzisiaj w żaden sposób nie mogę znaleźć.
    Na geoportal.gov.pl jest mapa ale nie podaje danych katastralnych.
    pomóżcie
    Jacek

  • 2. Data: 2012-02-08 11:28:06
    Temat: Re: Mapa katastralna - gdzie w internecie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    geoportal.gov.pl

  • 3. Data: 2012-02-08 12:16:59
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 8 Lut, 12:28, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > geoportal.gov.pl

    No przecież gość pisze, że tam nie ma danych o które mu chodzi.

    Swoją drogą - kiedyś geoportal miał podłączenie do dwóch baz. Były
    nowsze i starsze dane. Teraz są tylko starsze.
    Taki zonk.

  • 4. Data: 2012-02-08 13:14:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 8 Lut, 12:28, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > geoportal.gov.pl

    >No przecież gość pisze, że tam nie ma danych o które mu chodzi.

    Moja wina. Nie przeczytałem posta do końca.
    Na geoportal nie wszystko jest jeszcze zinwentaryzowane i naniesione.

    Marek

  • 5. Data: 2012-02-08 14:13:28
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-08 13:16, enemyunknown pisze:

    > No przecież gość pisze, że tam nie ma danych o które mu chodzi.

    Pisze, że geoportal.gov.pl nie podaje danych, a nie że nie ma tych które
    szuka. Nie wiem czy nie wie jak włączyć warstwę z danymi, czy nie ma
    danych dla obszaru, który go interesuje.
    Na obszarze jaki ja oglądałem są i stare i nowe dane

    Ariusz

  • 6. Data: 2012-02-12 11:33:49
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > która jest dostępna w internecie.
    > Dzisiaj w żaden sposób nie mogę znaleźć.
    > Na geoportal.gov.pl jest mapa ale nie podaje danych katastralnych.

    Nr działki owszem można ustalić na podstawie np. geoportal.gov.pl, ale dane
    katastralne (np. powierzchnia, użytki etc.) są danymi zastrzeżonymi więc
    dostęp mają tylko uprawnione osoby.
    Dane na geoportal.gov.pl są jak dla mnie bardzo nie aktualne. Polecam poszukać
    danych na stronie własnego starostwa - wydział geodezji. U mnie działa taka
    strona i korzystają z niej również geodeci i gminy.
    Pewne dane można też odszukać w EKW - elektronicznej księdze wieczystej. Ale
    trzeba znać nr księgi. Księgi wieczyste są dokumentami jawnymi.
    Pozdrawiam
    JAN