  • Data: 2010-03-28 13:19:13
    Temat: Re: nieprześwitujące okna
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości
    news:honkba$f3b$1@ochlapek.sierp.net...

    > moze byc drozsza, byle by byla efektywniejsza (w kontekscie moich
    > wymagan) - ile to moze kosztowac? Probuje cos znalezc, ale nie bardzo
    > moge... wiaze sie to z wymiana okien czy szyb?

    A przeglądałeś stronę Foliateca? Tam masz wyszczególnione rodzaje folii.
    http://www.foliatec.com.pl/roindex.htm
    i 3M:
    http://solutions.3mpoland.pl/wps/portal/3M/pl_PL/EU-
    SafetySecurityProtection/Home/ProdInfo/BuildingProte
    ction/

    Sam musisz zdecydować jaki kompromis wybrać. A co do napylania szyb to
    interesowałem się tym tematem parę lat temu w kontekście szyb samochodowych.
    Na przykład coś takiego: http://vitro.com.pl/przyciemnianie.php
    Ale nigdy nie badałem sprawy szczegółowo.