  • Data: 2018-02-03 19:03:57
    Temat: Re: nowe rury z studni
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bardzo dobry pomysl. Tak pewnie zrobie.
    > Ale juz piszac powyzsze zdanie mam uwage. Ta rura bedzie plastikowa, ta niebieska.
    Czy taki kabel jej nie rozgrzeje punktowo za mocno?
    A to już nie jest dobry pomysł.Rury plastykowe raczej nie przepadają za takim
    podgrzewaniem.Ja robiłem to w ten sposób, że dawałem rurę PCV 110 mm.Zwykła
    kanalizacyjna.ustawiałem rurę wodną na kawałkach pianki( od góry więcej)
    i psikałem pianę aż wyszła z drugiej strony.puszka wystarczała na ok 4 mb
    rury.
    Dodatkowo - jeśli będzie mróz jak 150- można lekko otworzyć jakiś kran.Nie na
    szans, żeby zamarzła płynąca woda.Raczej pomyśl, jak zabezpieczyć pompę i rurę
    w studni. W zasadzie krążek styropianu wystarczy, ale będzie sypał na lustro
    wody.No a jak naciągnie wilgocią, wcale nie będzie łatwo go unieść.
    Pozdro.abomito