eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne. › Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
  • Data: 2012-08-28 15:35:23
    Temat: Re: nowo budowane domki - widoki z wycieczki, długie i nudne.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-28 15:26, Ergie pisze:
    > To sprzedaj i kup ziemię tam gdzie Ci odpowiada miejscowy plan. Dzięki
    > planom możesz wybrać sobie, że chcesz mieszkać tam gdzie zabudowa
    > stanowi np. 10% pow. działek, albo tam gdzie stanowi 90%. Twój wybór,
    > bez planów nigdy byś nie wiedział czy w tej dzielnicy / gminie/ wiosce
    > będzie zielono czy betonowo, a tak masz jakieś szanse wybrać sobie takie
    > miejsce do życia jakie lubisz.

    Ja lubię mieszkać gdzie się urodziłem a tu nie mogę postawić sobie na
    ojcowiźnie domu jaki chcę. To jest faszyzm.

    Plany są ok ale jedynym kryterium powinno być wys budunku i doleglosc od
    działki sąsiada.

    > Dzięki planom wiesz czego możesz się spodziewać
    > po sąsiadach.

    ????
    Jeśli sąsiad będzie szczęsliwy w domu z płaskim dachem to niech sobie
    taki buduje!
    Wara mi od tego.

    > Plany nie są dla rządu ale dla obywateli.

    I wszyscy w okolicy muszą myśleć tak samo. Może jeszcze ubierać się tak
    samo?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info