    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nowoczesny komin - teoria a praktyka
    Date: Wed, 18 Jan 2012 23:05:33 +0100

    Dnia 18-01-2012 o 12:44:12 zapinio <z...@g...com> napisał(a):

    > Skropliny nie s? ?r?ce, s? tylko skroplinami czyli wod?.
    > W spalinach gazu ziemnego nie ma niczego co mo?na uznaae jako ?r?ce.
    Mylisz się, są związki siarki a dokładnie to tworzy się kwas siarkawy.
    Aluminium wytrzymuje tylko pewien okres czasu i tylko dlatego że
    jest oksydowane.

    > Dlatego s? wk?ady aluminiowe (bardzo dobre rozwiazanie) albo z kwasówki
    > (bardzo drogie rozwi?zanie).
    > Nic podobnego. W masowej produkcji i zwa?ywszy na mo?liw? cienko?ae
    > u?ytych
    > blach. S? firmy , które to stosuj? (np.Toyota).
    Wyobraż sobie że są inne firmy i stosują wydechy aluminowe, stalowe,
    stalowe pokrywane alu itd. I one korodują od wody a nie od spalin,
    a firmy robią je tak z oszczędności.

    --
    Pozdr
    JanuszK