    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nowy sukces tuska
    Date: Thu, 31 May 2012 00:29:28 -0700 (PDT)

    W dniu środa, 30 maja 2012 21:56:35 UTC+2 użytkownik Wasyl napisał:
    > pomijająć kwestie polityczne bo jest to grupa o budowaniu,
    > to autostradami tych dróg bym nie nazwał,

    Glupoty piszecie - "kwiatki" sie zdarzaly jak wszedzie, ja jednak co tydzien od
    prawie dwoch lat uzywam A1 na odcinku ~20-30km i nie mam najmniejszych zastrzezen -
    autostrada jest swietna, nawierzchnia rowna, pylam zwykle te 160-170 i absolutnie nie
    mam sie do czego przyczepic. A to jest ten odcinek o ktory kiedys byly takie boje
    jakoby mial pod nim byc inny kruszec (oryginalny ponoc ukradli). Jakos po dwoch
    latach nic sie z nawierzchnia nie dzieje zlego :)

    Droga z 1,5h skrocila mi sie do 35-40 minut. To jest dla mnie realny fakt, a nie
    jakies wynuzenia jakoby autostrad nie bylo. Kto nie byl niech sobie przynajmniej na
    skyscrapercity pooglada wezel Sosnica w Gliwicach laczacy m.in. A1 i A4 - piekna
    sprawa.

    Codziennie przejezdzam tez obok slynnego juz mostu w Mszanej przez ktorego stanela
    budowa - z tym ze tu zawinil projektant, wykonawca tylko zauwazyl problem (i chwala
    mu). Kto nie byl - tez polecam - widok w polowie wybudowanego najszerszego mostu na
    swiecie robi wrazenie :-)
    pozdr.

    --
    Adam