    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nowy sukces tuska
    Date: Thu, 31 May 2012 13:03:05 +0200

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Bzdury piszesz!
    > Wybudowanie drogi czy autostrady to lata przygotowań, skupu działek,
    > projektowania, zmian projektów na wniosek właścicieli działek sąsiednich,
    > liczne sprawy sądowe i wogóle wogóle mnóstwo rzeczy do zrobienia.

    A czy ja pisałem, że tego wszystkiego nie trzeba?

    > Więc zanim jakakolwiek maszyna wjedzie w teren minąć może dekada, bo u
    > nast takie prawo że jeden góral może zablokować całą inwestycję na długie
    > lata.

    No i wszyscy marudzili, aż znalazł się ktoś kto to prawo zmienił (hint: tzw.
    spec ustawa)

    > To że się teraz buduje to nic jak tylko efekt końcowy tych wszystkich
    > wykonanych prac w latach poprzednich.

    Sprawdź sobie kiedy które autostrady były projektowane, kiedy podjęto
    decyzję o ich budowie, a kiedy rozpisano przetargi itd. Te in formacje są
    jawne, ale ja Ci ich na tacy podawać nie będę.

    > Za czasów PO nie przygotowano ani nie zaprojektowano żadnej waznej drogi

    Nie wysłano też w kosmos ani jednego promu kosmicznego to dopiero skandal!

    A co chcesz projektować i po co? Są przygotowane inwestycje na następnych
    kilka lat, łącznie z załatwieniem już części papierkologii środowiskowej.
    Teraz wystarczy po kolei budować w systemie "Zaprojektuj i Zbuduj" bo tak
    jest sprawniej.

    > I żeby nie było, Nie jestem PISlamistą, zawsze mój głos jest oddawany na
    > partię Korwina.

    A co to ma do rzeczy jeśli nie potrafisz spojrzeć obiektywnie na
    rzeczywistość. Liczby nie kłamią i niezależnie od poglądów politycznych
    dodającego 2 + 2 zawsze daje 4.

    Pozdrawiam
    Ergie